PR2019-04-04
1

Play stworzył departament komunikacji, na czele Małgorzata Zakrzewska

Małgorzata ZakrzewskaMałgorzata Zakrzewska

W P4, operatorze sieci telekomunikacyjnej Play, wyodrębniono departament komunikacji. Jego szefową została Małgorzata Zakrzewska, poprzednio dyrektor public affairs w firmie.

W departamencie komunikacji połączono funkcjonujące dotychczas osobno działy public relations, public affairs i komunikacji korporacyjnej. W nowej strukturze pracują Marcin Gruszka (rzecznik prasowy firmy), Witold Tomaszewski i Katarzyna Tajak-Pietrowska (odpowiadają za public affairs), Matylda Walewska-Romanowska (zajmuje się komunikacją wewnętrzną) oraz Ewa Sankowska-Sieniek (odpowiada za public relations).

Wszyscy od wielu lat są związani z firmą, Gruszka i Sankowska-Sieniek - od startu sieci Play w 2007 roku. Najkrótszy staż w spółce ma Witold Tomaszewski, który przerzedł do niej dwa lata temu (wcześniej był szefem i współwłaścicielem serwisu Telepolis.pl).

Dyrektorem nowego departamentu została Małgorzata Zakrzewska. Będzie raportowała do Jeana-Marca Hariona, od sierpnia ub.r. prezesa P4. Zakrzewska pracuje w firmie od ponad 13 lat, przez ostatnie 3,5 roku jako dyrektor public affair, a wcześniej jako dyrektor komunikacji korporacyjnej.

Na przełomie ub. i br. doszło do sporych roszad w zarządzie P4. Odeszli Hans Cronberg, Bartosz Dobrzyński i Jacek Niewęgłowski, a ich miejsca zajęli Michał Ziółkowski (nadzoruje kwestie techniczne), Michał Sobolewski (dyrektor marketingu) i Wojciech Danieluk (dyrektor IT).

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.

Autor:tw

Więcej informacji:Małgorzata Zakrzewska, Play, P4

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas