W nowej kampanii reklamowej Play promowana jest oferta obejmująca obsługę numeru komórkowego i stacjonarnego. W reklamach występuje Zygmunt Chajzer.
Spot pokazuje, jak Zygmunt Chajzer odwiedza punkt sprzedaży Play, gdzie dowiaduje się, że do tej sieci można przenieść zarówno numer komórkowy, jak i stacjonarny (obsługa tego drugiego jest realizowana w technologii mobilnej). Kampania podkreśla, że abonament za oba numery (po uwzględnieniu wszystkich rabatów i w wariancie bez telefonu) wynosi 35 zł.
Zygmunt Chajzer na początku ub.r. razem ze swoim synem Filipem wystąpił w akcji „#KartaMilionWarta” promującej rejestrowanie w Play numerów prepaidowych. Ponadto od wielu lat reklamuje środki do prania Vizir, a jesienią ub.r. brał udział w akcji promującej Radio Pogoda, w którym współprowadzi poranną audycję.
Jesienią br. Zygmunt Chajzer będzie jednym z jurorów w nowym show Polsatu „Supermodelka Plus Size”.
Technologie | UOKiK o nowym roamingu: tylko Orange Polska spełnia zasadę „roam like at home”. KE zaskoczona treścią cenników Play i T-Mobile |
W poprzednich kampaniach Play wystąpili Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk (reklamują Formułę Duet), Agnieszka Chylińska i Adam Małysz (promują ofertę OdNowa) oraz Magda Gessler (w reklamach Formuły Biznes Box).
Nowa akcja reklamująca Play będzie prowadzona głównie w telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży sieci.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Technologie | Play dopasuje roaming do unijnych regulacji, w większości taryf brak darmowej puli na wykonywane połączenia |