Sieć telekomunikacyjna Play (należąca do spółki P4) na koniec września br. miała 13,55 mln użytkowników, w tym 49,6 proc. korzystających z ofert abonamentowych. Przez rok zanotowała 5,098 mld zł przychodów operacyjnych i 1,408 mld zł skorygowanego zysku EBITDA.
Liczba klientów Play wzrosła w skali roku o 14,9 proc. - z 11,79 mln do 13,55 mln, natomiast liczba użytkowników abonamentowych - o 23 proc. do 6,72 mln, a ich udział - o 3,3 pkt proc., do 49,6 proc. Od końca czerwca do końca września sieci przybyło 520 tys. klientów w ujęciu netto, w tym 275 tys. korzystających z taryf abonamentowych.
W trzecim kwartale br. przychody operacyjne Play wyniosły 1,367 mld zł, o 19,3 proc. więcej niż rok wcześniej, a skorygowany zysk EBITDA - 422 mln zł, po wzroście rok do roku o 12,9.
W ciągu 12 miesięcy zakończonych z końcem września br. sieć zanotowała 5,098 mld zł przychodów operacyjnych (22 proc. więcej niż rok wcześniej), 3,982 mld zł wpływów od użytkowników ( 18,4 proc. więcej rok do roku) oraz 1,408 mld zł skorygowanej EBITDA (42 proc. więcej niż przed rokiem).
Play szacuje, że ma 23 proc. udziału w rynku użytkowników usług telekomunikacyjnych.