Prasa2012-11-30
2

„Playboy” świętuje 20 lat. Bez nagiej gwiazdy na okładce

W piątek 30 listopada br. ukaże się jubileuszowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), który w tym roku świętuje 20-lecie istnienia w Polsce. Na jego okładce zamiast nagiej gwiazdy znajdzie się logo króliczka.

Z okazji urodzin „Playboy” na początku roku odświeżył szatą graficzną i przez cały rok publikowane były w piśmie jubileuszowe materiały. Wydanie grudniowe podsumowuje urodziny polskiej edycji magazynu. Znaleźć w nim można będzie najlepsze wywiady i zdjęcia publikowane przez 20 lat w miesięczniku. Będą to m.in. rozmowy z Anną Muchą, Kasią Figurą, Dodą i Edytą Górniak. W magazynie będzie też przegląd wszystkich dziewczyn Hugh Hefnera.

Numer ukaże się w nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 10,99 zł. Wspiera go kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio ZET, Radio PIN), prasie („Newsweek”, „Forbes”, „Auto Świat”, „Komputer Świat”, „Party”) i internecie (Wp.pl, Milionkobiet.pl, kozaczek.pl).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Playboya” w sierpniu br. wyniosła 54 615 egz. (więcej na ten temat). 

Autor:pp

Więcej informacji:Playboy

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas