Internet2017-10-19
1

Player.pl promowany w telewizji i internecie. TVN celuje w grupę 20-44 lat

Wystartowała kampania wizerunkowa platformy Player.pl (Grupa TVN), która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.

Celem kampanii wizerunkowej jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzonej we wrześniu nowej wersji serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. W ramach współpracy z nc+ do Playera trafiają produkcje tej platformy.

- Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze - począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku - wyjaśnia Agata Fijałkowska, dyrektor marketingu Player.pl

Kampania potrwa do 5 listopada. Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, internet oraz social media. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu Player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

Nowa wersja Player.pl została udostępniona dla wszystkich użytkowników we wrześniu. Zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+.

Platforma dostępna jest na komputerach, urządzeniach mobilnych, Smart TV, konsolach Sony PlayStation oraz dla abonentów nc+, T-Mobile, Netia i Toya.

Autor:łb

Więcej informacji:Player.pl, TVN, Agata Fijałkowska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas