Internet2018-10-18
2

Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, platforma Player planuje udostępnianie katalogu wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w październiku.

Ponadto Player będzie rozwijał bibliotekę materiałów 360 stopni, w której znajdą się produkcje własne TVN oraz Discovery. Z naszych ustaleń wynika, że materiały te będą dostępne dla użytkowników bez żadnych opłat jeszcze w tym miesiącu.

Technologia 360 stopni daje możliwość obejrzenia jednego odcinka z różnych perspektyw. Za każdym razem o oglądanym kadrze zdecyduje widz, który może dowolnie przesuwać obraz w różne strony i oglądać ujęcia z wybranymi przez siebie scenami lub aktorami.

Przypomnijmy, że w 2016 roku Player realizował już projekt w tej technologii. Był to serial „Para nie do pary” z Magdaleną Różczką i Pawłem Małaszyńskim. Produkcja przedstawiała losy małżeństwa w różnych sytuacjach życiowych. W obsadzie pojawili się także m.in. Małgorzata Socha, Katarzyna Bujakiewicz oraz Wojciech Mecwaldowski.

Player szykuje także produkcje fabularne - trwają zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na książce „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wczoraj informowaliśmy, że platforma wspólnie z TVN7 będzie produkować telenowelę obyczajową "Zakochani po uszy".

Z danych badania Gemius/PBI wynika, że we wrześniu br. Player.pl odwiedziło 3,15 mln internautów, którzy wykonali na stronie 31,82 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 3 godziny, 27 minut i 23 sekundy.

W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam.

W ub.r. Discovery Polska, jeszcze przed fuzją z Grupą TVN, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 102,76 mln zł oraz 25,65 mln zł zysku netto (wobec 32,37 mln zł rok wcześniej). Spółka Green Content nadająca kanał Metro TV miała 11,58 mln zł straty netto.

Autor:łb

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas