Reklama2014-06-09
0

Plej będzie promować Play na Przystanku Woodstock

Agencja Plej wygrała konkurs na przygotowanie i obsługę strefy Play podczas tegorocznego Przystanku Woodstock. Firma zajmowała się już tym w ub.r.

Tegoroczna strefa Play na Przystanku Woodstock będzie działać pod hasłem „Kręci nas wolność”. Agencja Plej odpowiedzialna będzie za kreację i produkcję wybranych materiałów wizerunkowych oraz obsługę strefy. W konkursie dotyczącym tego zlecenia wygrała z czterema innymi firmami.

Agencja niedawno poszerzyła BTL-ową obsługę Play (więcej na ten temat).

W ub.r. w strefie Play, także realizowanej przez Plej, pobito rekord Guinnessa w bębnieniu - 263 osoby przez 5 minut wygrywały na gigantycznym bębnie rytm „We will rock you” zespołu Queen.

Strefa Play działa na Przystanku Woodstock od 2011 roku. Ponadto Jurek Owsiak występuje w reklamach sieci zachęcających do przyjazdu na festiwal (obejrzyj zeszłoroczny spot).

Autor:tw

Więcej informacji:Plej, Play, Przystanek Woodstock

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas