Technologie2014-05-14
4

Plus i Cyfrowy Polsat nagradzają klientów ofertą „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”

Plus i Cyfrowy Polsat wprowadziły w ramach programu SmartDom ofertę „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, przeznaczoną dla obecnych klientów. Jej ambasadorami pozostają Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

W nowej ofercie klienci ze stażem minimum 60 dni i z opłatą abonamentową nie mniejszą niż 49,90 zł otrzymają specjalny kupon, na podstawie którego mogą dokupić drugą usługę za 50 proc. jej ceny, a trzecią za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z trzech podstawowych usług operatorów (telewizję, Internet czy telefon) aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności je dokupuje.

Aby promocja zadziałała wartość zobowiązania drugiej usługi bez rabatu musi również wynosić minimum 49,90 zł.

 

 

Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie mówi Wirtualnemedia.pl, że głównym celem wprowadzenia tej oferty w ramach programu SmartDom, jest zwiększenie ARPU, czyli średniego przychodu na użytkownika. - Pomimo tego, że obniżamy ceny - nadmienia Beata Białkowska. - Chcemy zmaksymalizować liczbę wzajemnych dosprzedaży i pozyskać klientów z rynku - dodaje.

Program SmartDom wprowadzono w lutym. Pozwala on na oszczędzanie, dzięki posiadaniu więcej niż jednej usługi w Plusie i Cyfrowym Polsacie (więcej na ten temat). W kwietniu - w ramach SmartDomu- Plus rozpoczął sprzedaż prądu (przeczytaj o tym).

- Nasi klienci bardzo dobrze zareagowali na markę SmartDom. Świadomość produktu jest bardzo duża. Przełożyło się to na wzrost wzajemnych dosprzedaży usług - mówi nam Beata Białkowska. Pytana o sprzedaż produktu na zewnątrz ocenia, że wyniki mogłyby być jednak lepsze. - Pamiętajmy, że trudno jest sprzedać trzy produkty jednocześnie - zaznacza dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Pusie i Cyfrowym Polsacie. - Zakładamy, że klient zakupi jeden produkt, a potem dokupi kolejne - dodaje.

Ofertę promuje Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Kampania pod hasłem „Oszczędzanie przez dodawanie” obejmuje telewizję, radio oraz internet.

Autorem kreacji spotu jest agencja Grey Group. Jego produkcją zajęła się agencja TFP, a postprodukcją - studio Film Garden. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe Media Direction, PHD Media Direction oraz Carat.

Autor:łb

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas