Reklama2018-02-15
7

Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłony kampanii z udziałem Szymona Majewskiego reklamującej nową ofertę sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum.

W kampanii reklamowane są wprowadzone właśnie do oferty Plusa zmienione taryfy: abonament, Mix, Soho oraz internet dla użytkowników domowych i firm.

W spotach Szymon Majewski wciela się w różne role, eksponując główne atrybuty różnych taryf. W reklamie oferty abonamentowej jako piekarz podkreśla jej prostotę, w spocie internetu LTE - jako harcerz przekonuje o dużym zasięgu, a w reklamie oferty dla firm - jako klient pizzerii podkreśla jej elastyczność.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Brawo Nowe Ofer-Ty!”.

W ostatnich dniach prowadzona już była teaserowa odsłona kampanii. Działania są realizowane w telewizji, internecie (m.in. social media i serwisach VoD), kinach, radiu oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spoty nakręcili Kamil Płocki i Jan Holoubek, wyreżyserowali Bartek Ignaciuk i Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęli się Mariusz Matwiejczuk, Ryszard Kłosowski i firma TFP, a postprodukcją - Rio De Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Autor:tw

Więcej informacji:Plus, Szymon Majewski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas