Podczas listopadowego badania efektywności sponsoringu sportowegonajwiększy udział wśród stacji telewizyjnych generujących zwrotmedialny miały kanały telewizji publicznej. Najaktywniejeksponowane były marki Plus (siatkówka) oraz TP (piłka nożna).
Największą liczbę kontaktów widza z markami w listopadziewygenerowały mecze eliminacyjne do ME w piłce nożnej emitowaneprzez TVP2. Piłka nożna była także dyscypliną o największejwartości medialnej w listopadzie(ponad 36 mln złotych). Na drugiejpozycji znalazła się siatkówka mężczyzn (ponad 9 mln. złotych),trzecie miejsce zajęła siatkówka kobiet ( ponad 8 mln złotych).
Największą wartość medialną dla sponsorów sportu wygenerowałyTVP2 (blisko 16 mln złotych), Polsat (ponad 10 mln złotych) i TVN(blisko 10 mln złotych)
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Pentagon Research.Monitorowane były programy ( w tym wiadomości), w którychpokazywane są imprezy polskie, bądź z udziałem polskim sportowców.Wartość medialna została wyliczona w oparciu o średnie cpt dlamonitorowanych stacji, oraz średnią oglądalność programów, podczasktórych emitowane były marki.