Technologie2017-04-03
9

Plush ABO - nowa oferta abonamentowa dla młodych (wideo)

Polkomtel wprowadza nową ofertę dla młodych - Plush ABO, która ma łączyć zalety abonamentu i oferty na kartę, w tym tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, dodatkowe GB za lojalność, social media z darmowym transferem, pakiet YouTube oraz specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty.

Plush ABO to oferta na czas nieokreślony lub określony. W ofercie na czas nieokreślony do wyboru są trzy abonamenty: za 10 zł, 20 zł i 25 zł. W tym ostatnim można otrzymać dodatkowe GB za staż.

Miesięczną opłatę można samemu obniżać i podnosić poprzez zmianę abonamentu. Można także dowolną ilość razy płacić lub nie, czyli korzystać z wakacji na miesiąc od opłat. W każdym z abonamentów Facebook jest dostępny za darmo, a dodatkowy pakiet YouTube to koszt 5 zł miesięcznie. Ponadto wariant za 25 zł zawiera zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp).

Za lojalność w ofercie na czas nieokreślony dostaje się dodatkowe gigabajty: po 3 miesiącach + 2 GB miesięcznie, po 6 miesiącach kolejne + 2 GB (łącznie 4 GB), po roku ponownie +2 GB (łącznie 6 GB), a po dwóch latach jeszcze dodatkowe 4 GB, co daje razem z pakietem podstawowym 20 GB do wykorzystania miesięcznie.

Jeśli chodzi o ofertę na czas określony, dostępny jest abonament Super ABO na 24 miesiące, z pakietem internetowym 15 GB (o 50% więcej niż w najwyższym abonamencie na czas nieokreślony), YouTube za darmo na 3 miesiące bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego, rozmowami bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-ami i MMS-ami bez limitu do wszystkich sieci komórkowych oraz zestawem social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych.

Decydując się na dwa dowolne abonamenty za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), można mieć je taniej - za 20 zł każdy.

Nową ofertę Plush ABO wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet, kina, radio oraz outdoor. Głównym bohaterem reklam jest Plushak, brand hero marki Plush.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot pt. „Operacja” wyreżyserowali Kamil Polak i Wojtek Wawszczyk, autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen, a za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Autor:km

Więcej informacji:Plush, Polkomtel, Plush ABO

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas