Reklama2020-04-27
0

„Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)

Ruszyła akcja reklamująca pakiet internetowy w ofercie Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Jest realizowana pod hasłem „Sieć w domu i bajeruj do woli”.

W spocie z kampanii Plushak, brand hero marki Plush, siedzi w domu i z notesu wybiera numery atrakcyjnych dziewczyn, z którymi flirtuje przez wideo komunikator. „Sieć w domu i bajeruj do woli” - zachęca lektor, zaznaczając, że konto w Plush na kartę można doładować w serwisie internetowym tej oferty.

Kampania podkreśla, że w Plush na kartę przy doładowaniu za 30 zł na 30 dni oprócz 30 GB otrzymuje się dodatkowe 10 GB, przy czym zużywania tego pakietu nie powoduje korzystanie z platform społecznościowych Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, YouTube i TikTok.

 

W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.

Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas