Reklama2020-01-13
2

Scrollowanie bez końca reklamuje Plush na Kartę (wideo)

W nowej kampanii taryfy Plush na Kartę (oferowanej przez Polkomtel) reklamowany jest dodatkowy pakiet internetowy na korzystanie z platform TikTok i YouTube. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.

Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak, brand hero oferty Plush, wchodzi zimą do góralskiej chaty i pozwala dziewczynie, żeby scrollowała serwisy internetowe na jego smartfonie.

Kampania reklamuje ofertę, w ramach której przy doładowaniu w Plush na Kartę za minimum 25 zł użytkownik dostaje dodatkowe 10 GB pakietu internetowego na miesiąc do wykorzystania na TikToku i YouTubie. Standardowe pakiety internetowe (nie zużywają się przy korzystaniu z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa) wynoszą: 10 GB przy doładowaniu za 25 zł, 20 GB przy 50 zł, 50 GB przy 100 zł, a 100 GB przy 200 zł.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/plus-internet-swiatlowodowy-oferta-take-na-laczach-orange-polska-dostepny-w-3-2-mln-domow-wiecej ##

W poprzedniej akcji marki Plush, promującej wariant abonamentowy, Plushak był w salonie masażu.

 

Działania reklamujące markę Plush obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz kina. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/plus-siec-5g-polkomtel-w-2020-roku-ktore-miastach-czestotliwosc-2600-mhz ##

Oferta Plush jest dostępna od ponad pięciu lat, Polkomtel nie podaje, ilu użytkowników z niej korzysta. Cała grupa Cyfrowy Polsat na koniec września ub.r. miała sprzedanych w modelu prepaidowym 2,44 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej, o 4,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Plush na Kartę, Plush, Polkomtel

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas