Technologie2019-01-17
1

Plushak uwalnia podejrzanych w spocie promującym duże zadowolenie klientów Plush na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) podkreślająca wysoki poziom zadowolenia użytkowników z jej usług. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

W spocie z kampanii Plushak, bohater symbolizujący markę Plush, jest jedną z osób stojących na policyjnych okazaniu jako podejrzane o zakłócenie ciszy nocnej. Kobieta wskazuje pluszowego bohatera, a inne osoby dziękują mu, że mogą wyjść z aresztu.

Kampania podkreśla, że w badaniu zrealizowanym jesienią ub.r. 90 proc. klientów Plush stwierdziło, że są zadowoleni z tej oferty. W reklamach są też informacje o kluczowych warunkach taryfy Plush na Kartę: nielimitowanych rozmowach, SMS-ach i MMS-ach w kraju do wszystkich sieci oraz pakiecie 10 GB internetu na 30 dni za 25 zł (z dodatkowymi 10 GB gratis).

 

Działania reklamujące Plush na Kartę są realizowane głównie w telewizji oraz internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum Polska. Spot nakręcił Jacek Podgórski, a wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polok.

Autor:tw

Więcej informacji:Plush na Kartę, Plush

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas