Prasa2016-11-16
0

PMPG Polskie Media z wyższymi przychodami. Zysk w górę o 67 proc.

Grupa PMPG Polskie Media zanotowała w ostatnich trzech kwartałach br. 1,16% wzrost przychodów. Natomiast zysk netto zwiększył się o 67 proc.

Wynik EBITDA PMPG Polskie Media za trzy kwartały 2016 r. wyniosła 5,245 mln zł i była wyższa w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 69,5 proc. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 37,5 mln zł, czyli 1,16 proc. więcej w skali roku. Skonsolidowany zysk brutto wzrósł o 62,6 proc., do 5,2 mln zł. Zysk netto wyniósł 4,1 mln zł i był wyższy o 67,2 proc.

Zobacz tabelę

 - Prognozowaliśmy w oparciu o konserwatywne założenia i obecne wyniki pokazują, że ta prognoza jest bezpieczna. Nowe projekty mogą być wsparciem dla wyników w IV kwartale, a tak naprawdę efekty obecnych działań widoczne będą dopiero w budżecie 2017 r. - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. Podkreśla, że zachowanie stabilnego poziomu przychodów na trudnym rynku prasowym świadczy o tym, że podjęte działania, w tym m.in. reorganizacja działów sprzedaży i automatyzacja części procesów, przynoszą oczekiwane efekty. - Biorąc pod uwagę, że nasza działalność charakteryzuje się sezonowością i największe projekty realizowane są w IV kwartale, takie wyniki dają podstawy do optymizmu - dodaje Lisiecki.

Na początku listopada walne zgromadzenie akcjonariuszy PMPG Polskie Media upoważniło spółkę do skupienia w ciągu pięciu lat jej akcji stanowiących maksymalnie 20 proc. kapitału zakładowego. Wartość akcji PMPG na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie wynosi obecnie 4,06 zł.

Autor:asz

Więcej informacji:PMPG Polskie Media, PMPG

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas