Prasa2013-12-02
2

PMPG zamyka serwis Sport24.pl

Zarząd Platformy Mediowej Point Group zdecydował o zamknięciu z końcem roku nierentownego serwisu internetowego Sport24.pl. Jego marka pozostanie jednak w portfolio spółki.

Jak podano w komunikacie "decyzja o wygaszeniu serwisu sportowego jest związana z konsekwentną realizacją strategii spółki, która obecnie koncentruje się na rozwoju brandów “Wprost” i „Do Rzeczy” oraz umacnianiu pozycji w segmencie mediów opiniotwórczych".

Zarząd PMPG uważa też, że zamknięcie serwisu, który pozostawał nierentowny, przyczyni się do poprawy wyników grupy. Zgodnie z opublikowaną przez PMPG prognozą, zysk EBITDA PMPG za 2013 rok powinien przekroczyć 4 mln zł.

Po trzech kwartałach PMPG miała 47,88 mln zł przychodów i 4,37 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej (więcej na ten temat). Zysk EBITDA wyniósł natomiast 5,35 mln zł.

PMPG kupiła pakiet kontrolny Sport24.pl w 2007 roku. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis w sierpniu br. miał 373,7 tys. odsłon.

Autor:pp

Więcej informacji:PMPG, Sport24.pl

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas