Reklama2012-03-14
0

„po prostu [a] more” reklamuje nowego Fiata Panda (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa nowej wersji Fiata Panda. Akcję - prowadzoną pod hasłem „po prostu [a] more” - przygotowały firmy Leo Burnett i Maxus.

Kampania nowej wersji Fiata Panda podkreśla najważniejsze zalety tego samochodu. Wykorzystywane w akcji hasło „po prostu [a] more” ma intrygować swoją dwuznacznością. Z jednej strony oznacza bowiem, że Fiat Panda to po prostu więcej („more” w języku angielskim), a z drugiej - że to zwyczajnie miłość („amore” w języku włoskim).



Akcja reklamowa - zaplanowana na cały marzec - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (reklamy niestandardowe i wideo na głównych portalach), prasę, radio oraz outdoor (prawie tysiąc nośników standardowych i niestandardowych, w tym wykorzystujących efekt day&night). Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

Autor:tw

Więcej informacji:Fiat Panda, Fiat

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas