Talk-show Marka Starybrata “Po zmierzchu” oglądało w TVP 2 w czwartkowe wieczory średnio 350 tys. widzów, czyli znacznie mniej niż przyciągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Program obniżył też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział talk-show (emisja w czwartki ok. 23.20) w grupie 4+ wyniósł 5,93 proc., zaś w 16-49 - 4,71 proc. To znacznie mniej niż rok wcześniej, gdy w tym samym paśmie TVP 2 notowała odpowiednio 11,91 proc. i 11,05 proc. udziału, a jej widownia wynosiła 730 tys. osób.
W czasie nadawania “Po zmierzchu” TVP 2 zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była Jedynka z udziałem w 4+ na poziomie 15,16 proc., emitująca filmy fabularne, tuż za nią znalazł się TVN (15,14 proc.; także filmy i serial „Bez śladu”), niewiele mniej miał Polsat (14,21 proc.; „Kobiecy klub zbrodni” i filmy). W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka także była czwarta.
Cennikowo program przyniósł z reklam 980 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W nadawanym na żywo talk-show Starybrat gościł znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawiał na różne, aktualne tematy.
Widownia “Po zmierzchu” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show
Profil widowni programu