Reklama2008-06-11
0

Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować

Rozpoczęła się kampania reklamowa "Nie daj się wylosować"realizowana przy współpracy Pocztylionu-Arka PTE oraz agencji4dm.pl.

Celem kampanii jest pozyskanie młodych członków OFE, którzywchodząc w swoje zawodowe życie stają przed wyborem FunduszuEmerytalnego. Jak wskazują statystyki część z nich nie korzysta zmożliwości wyboru OFE trafiając do puli losowań.

Kampania obejmie swoim zasięgiem cały kraj i będzie realizowanaw do końca lipca przy pomocy materiałów P.O.S dostępnych w ponad 6tys. urzędów pocztowych. Kampania zasięgiem obejmie radio RMF FM iprasę (Metro).

Zakup mediów: Pocztylion-Arka PTE. Kreacja: 4dm.pl (Art. -Mateusz Jarmoszewicz).

Autor:pr

Więcej informacji:Pocztylion-Arka PTE

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas