Reklama2015-11-02
0

„Poczuj miętę” - Capgemini promuje się aromamarketingowo jako pracodawca

Firma Capgemini reklamuje swój wizerunek pracodawcy w kampanii pod hasłem „Poczuj miętę” wykorzystującej m.in. aromamarketing. Akcję przygotowała wspólnie z agencją MJCC.

Działania marketingowe w samej firmie Capgemini wystartowały w lipcu br., natomiast obecnie wystartował etap zewnętrzny, skierowany do potencjalnych osób zainteresowanych pracą w niej: zarówno studentów i absolwentów, jak i doświadczonych specjalistów.

Hasło główne „Poczuj miętę” zostało też użyte jako hashtag promujący akcję na Instagramie. Ponadto firma zaangażowała pracowników do stworzenia fraz wykorzystanych na billboardach i citylightach.

Do akcji włączono też działania aromamarketingowe: zapach świeżej mięty roztacza się w pobliżu billboardów rozmieszczonych w największych miastach trzech województw, a doniczki z żywymi roślinami zostały ustawione w biurach firmy oraz na stoiskach firmowych podczas targów pracy i innych wydarzeń rekrutacyjnych. Przygotowano również orzeźwiające miętowe drinki, które rozdano pracownikom i uczestnikom wydarzeń rekrutacyjnych odbywających się na uczelniach.

Kampania jest związana z rosnącymi potrzebami rekrutacyjnymi Capgemini, dlatego w jej trakcie ogłoszenia zachęcające do aplikowania do firmy zamieszczono na portalach społecznościowych i w serwisach rekrutacyjnych. Jej celem jest też zwiększenie rozpoznawalności spółki oraz zaangażowania obecnych pracowników.

Kampania potrwa do grudnia. Jej koncepcję opracowała agencja MJCC.

Autor:tw

Więcej informacji:Capgemini, pracodawca, aromamarketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas