Reklama2014-08-19
0

„Poczuj się czysto. Poczuj się świeżo” w kampanii szamponów Adidas dla mężczyzn (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamująca nową linię męskich szamponów Adidas (produkowanych przez Coty Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Unlimited, Media Direction i MEC.

Kampania nowych szamponów Adidas dla mężczyzn podkreśla, że są one oparte na formule Hair Technology Complex, dzięki czemu zapewniają włosom zdrowy, piękny wygląd w każdej sytuacji. W reklamach pojawia się hasło „Poczuj się czysto. Poczuj się świeżo. Bądź gotowy”.

Działania reklamowe od lipca są prowadzone w internecie (Facebook, Google, YouTube, serwisy TVN i Grupy Gazeta.pl) oraz obejmują materiały POS i działania samplingowe w siłowniach i aquaparkach w całym kraju oraz podczas maratonu z okazji dnia św. Dominika. Ponadto spot telewizyjny do końca sierpnia będzie emitowany w Polsacie, TVN, Polonia1 oraz kanałach tematycznych Polsatu i TVN.

Za adaptację spotu telewizyjnego, kreację innych reklam oraz realizację samplingów odpowiada agencja Unlimited, natomiast za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Media Direction (internet) i MEC (telewizja).

Cała kampania potrwa do końca września.

Autor:tw

Więcej informacji:Adidas, kosmetyki Adidas, Coty Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas