„Poczuj smak wielkiej niewiadomej” w promocji Tymbarku (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Rusza wakacyjna kampania promująca napoje i soki Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i prowadzą firmy Tequila\Polska, Codemedia i ZenithOptimedia Group.

Aby wziąć udział w nowej promocji Tymbarku, wystarczy kupić opakowanie napoju lub soku tej marki, a następnie kod umieszczony pod etykietą lub nakrętką zarejestrować SMS-owo lub na stronie internetowej tymbark75.pl. W akcji przyznanych zostanie 75 nagród dziennych, takich jak smartphone’y, iPody, dyski przenośne i aparaty, a co tydzień dwie osoby będą wygrywać egzotyczną podróż wartą 75 tys. zł. Natomiast dla najszybszych i najbardziej zaangażowanych uczestników przygotowano 7,5 tys. pendrive’ów w kształcie kapselka Tymbarku.


Promocja - prowadzona pod hasłem „Poczuj smak wielkiej niewiadomej” - rozpoczęła się 25 lipca, a potrwa do 28 sierpnia. Akcja oprócz zapewnienia atrakcji i emocji konsumentom ma podkreślać przypadające w tym roku 75-lecie marki Tymbark. Strategię i koncepcję kreatywną działań opracowała agencja Tequila\Polska.


Promocję wspiera kampania reklamowa, w której główne role po raz kolejny odgrywają charakterystyczne kapsle Tymbarku - tym razem uprawiają one sporty ekstremalne w egzotycznych plenerach. Dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne przygotowała agencja reklamowa 303, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.



Akcja reklamowa obejmuje też internet - tu za kreację odpowiada agencja Tequila\Polska, a za zakup mediów dom mediowy Codemedia - oraz punkty sprzedaży (materiały POS, dodatkowe ekspozycje i limitowane packi promocyjne).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas