Reklama2011-02-23
3

„Pod prąd” – Owsiak, Kuźniar, Figurski i Krzywonos promują książkę Bartoszewskiego

Rozpoczęła się kampania wspierająca premierę książki Władysława Bartoszewskiego „Pod prąd”. W akcji – realizowanej na zlecenie Wydawnictwa PWN przez agencję Go Culture – biorą udział m.in. Jerzy Owsiak, Jarosław Kuźniar i Henryka Krzywonos.

Kampania książki „Pod prąd” – napisanej przez Władysława Bartoszewskiego, a opracowanej przez Michała Komara – ma na celu zachęcenie do dyskusji o postawach społecznych, wartościach i autorytetach w XXI wieku. W ramach akcji poproszono prawie 30 znanych osób z różnych środowisk i pokoleń – m.in. Jerzego Owsiaka, Jarosława Kuźniara, Krzysztofa Hołowczyca, Michała Figurskiego, Odetę Moro-Figurską, Henrykę Krzywonos, Borysa Lankosza, L.U.C.’a i Agę Zaryan – o odpowiedź na pytanie, co to znaczy być dziś pod prąd. O tym, co odpowiedzieli, można przeczytać m.in. w serwisie internetowym podprad.com.pl.

Cała kampania obejmuje również media tradycyjne i społecznościowe, plakaty i materiały informacyjne oraz spotkania z gwiazdami i autorami książki. Działania będą prowadzone do końca kwietnia.

Akcję na zlecenie Wydawnictwa PWN przygotowała i realizuje agencja Go Culture.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas