Internet2021-02-04
7

Rusza nowy podcast Dominiki Długosz "Spod stolika" na Onet.pl i Newsweek.pl

fot. Dominika Długosz/ RASPfot. Dominika Długosz/ RASP

W czwartek, 4 lutego swoją premierę będzie miał podcast Dominiki Długosz „Spod stolika”, w którym dziennikarka „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) wraz z gośćmi porozmawia o tym, co da się usłyszeć nieoficjalnie, kiedy politycy mogą wyrazić własne zdanie.

Premiera „Spod stolika” odbędzie się o 9.00 w czwartek, 4 lutego na stronie głównej Onetu oraz Newsweek.pl.

Dominika Długosz to dziennikarka polityczna z wieloletnim doświadczeniem sejmowym. W podcaście podzieli się ze słuchaczami informacjami wprost z „dziennikarskiego stolika” w Sejmie, przy którym pojawiają się politycy odpowiadać na pytania przedstawicieli mediów oraz dzielić się politycznymi plotkami.

Prowadząca porozmawia ze swoimi gośćmi o tym, co można ustalić „off the record” od polityków, a nie z partyjnego przekazu dnia.

- To, co politycy mówią poza studiem telewizyjnym jest często ważniejsze niż oficjalne partyjne przekazy. To najlepiej oddaje nastroje w partiach i pokazuje, co szeregowi posłowie myślą o planach swoich liderów. Każdy dziennikarz polityczny codziennie odbiera dziesiątki telefonów, SMS-ów i wiadomości w social mediach, na podstawie których buduje prawdziwy obraz politycznej rzeczywistości. To, co słychać oficjalnie, jest tylko niewielkim jej fragmentem. W nowym podcaście „Spod stolika” chcę naszym słuchaczom opowiedzieć jak bardzo oficjalny partyjny przekaz różni się czasem od tego, co słychać przy dziennikarskim stoliku – komentuje Dominika Długosz, autorka podcastu „Spod stolika”, dziennikarka Newsweek.pl.

Premierowe odcinki „Spod stolika” będą dostępne w każdy czwartek dla subskrybentów Newsweek.pl oraz Mediaklub.pl.

Gościem pierwszego wydania będzie Klaudiusz Slezak, wieloletni dziennikarz sejmowy, obecnie związany z Radiem Nowy Świat.

Podcast „Spod stolika” będzie dostępny dla subskrybentów serwisu Newsweek.pl oraz Mediaklub.pl.

Ringier Axel Springer Polska stawia na podcasty

To już kolejny podcast w ofercie Ringier Axel Springer Polska. W listopadzie pojawiły się programy Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia” i „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej oraz podcast magazynu „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego. W styczniu pojawił się podcast Tomasza Lisa.

- Od zeszłego roku intensywnie pracujemy nad wzbogaceniem naszej oferty jakościowych treści o podcasty. Treści audio są świetnym dopełnieniem artykułów i programów wideo. Dzięki nowym programom, takim jak „Świat_pl”, oferta „Newsweeka” dla subskrybentów będzie coraz ciekawsza. Nasi czytelnicy i subskrybenci to zazwyczaj ludzie bardzo zajęci, a podcast daje im możliwość słuchania ciekawych wywiadów czy reportaży wtedy, kiedy mają czas, często na spacerze, w samochodzie, czy przy wykonywaniu innych prac. Podcasty to też świetny sposób na relaks i odpoczynek dla oczu, dla osób które cały dzień spędzają przy ekranie - objaśnia Aleksandra Karasińska, dyrektor programowa treści płatnych Ringier Axel Springer Polska.

W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

Autor:NB

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas