Reklama2012-02-09
5

Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD.

Startująca właśnie kampania Leżajska podkreśla, że piwo to pochodzi z Podkarpacia, a w całej Polsce jest dostępne w sklepach Biedronka. Spot pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką.


30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Grupa Żywiec nie podaje, jak długo będzie prowadzona ta akcja.

Autor:tw

Więcej informacji:Leżajsk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas