Reklama2007-10-18
0

"Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku wdrodze"

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa i DougFaberFamily sąpomysłodawcami akcji społecznej: "Podróż męczy nie tylko przyszłąmamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze".

Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonaniespołeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkachkomunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagęspołeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przedewszystkim nienarodzonego dziecka.

Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagęodbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji.Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całejPolsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznieokoło 700 tablic w całym kraju.

Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowiezarówno kobiety jak i jej dziecka - jest Falvit M zestaw witamin isoli mineralnych (PF Jelfa SA).

Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz FundacjaMama.

Autor:kk

Więcej informacji:DougFaberFamily, Jelfa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas