Kolejnym bohaterem kampanii reklamowej piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” jest podróżnik Aleksander Doba. Akcję browar przygotował wspólnie z firmami LSCG i PHD.
69-letni Aleksander Doba zasłynął niedawno tym, że jako pierwszy człowiek na świecie samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki najdłuższą trasą. W połowie czerwca od amerykańskiej edycji magazynu „National Geographic” otrzymał tytuł Podróżnika Roku 2015.
- Marka Bosman motywuje do realizowania pasji i własnego pomysłu na życie. Jest stworzona dla mężczyzn zdecydowanych, potrafiących z determinacją dążyć do obranego przez siebie celu. Aleksander Doba w stu procentach odzwierciedla te cechy - uzasadnia zaangażowanie go do kampanii Agnieszka Filek, brand manager Bosmana.
W poprzednich reklamach tego piwa pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” wystąpili piłkarze Pogoni Szczecin (więcej o tym) oraz piwowarzy z Browaru Bosman (zobacz szczegóły).
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Obecna kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych w Szczecinie i okolicach.
Kreacją reklam zajęła się agencja LSCG, zdjęcia do nich wykonał Marek Straszewski, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.