Reklama2009-09-03
0

'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawyAstra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor wWielkopolsce.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy AstraNiskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura"rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" iodzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślaćparadoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnieprzekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typuvacuum.

astra

Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj","Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska GłosWielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatkiwielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty,standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencjaMorski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astraprzy zakupie mediów.

Autor:tw

Więcej informacji:Astra

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas