Reklama2014-05-20
0

„Podziel się wrażeniami!” - Bułgaria promuje się polskim turystom

W Polsce rozpoczęła się kampania reklamująca atrakcje turystyczne Bułgarii. Akcja, pod hasłem „Bułgaria - podziel się wrażeniami!”, jest prowadzona w radiu, prasie, internecie i na outdoorze.

W reklamach oferty turystycznej Bułgarii oprócz pięknej przyrody i ośrodków SPA prezentowane są atrakcje kulturalne tego kraju.

- Chcemy pokazać, że Bułgaria jest wciąż tak samo gościnna i że ma bardzo dużo atrakcyjnych propozycji turystycznych, bez względu na porę roku - mówi Anelia Genova, dyrektor departamentu marketingu, promocji i informacji turystycznej w Ministerstwie Gospodarki i Energetyki Bułgarii.

Akcja reklamowa obejmuje radio (Antyradio Warszawa, Rock Radio, Złote Przeboje Pogoda Warszawa, RMF Classic), prasę (m.in. „Kaleidoscope”, „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, „Podróże”, „Voyage”, „Poznaj Świat”, „Witaj w podróży”, „Świat Podróże i Kultura”, „Tele Tydzień”, „Angora”, „Wysokie Obcasy”, „Polityka”, „To & Owo”, „Gala”, „Show”), internet (m.in. podroze.onet.pl, rozklad-pkp.pl , eholiday.pl) oraz outdoor (nośniki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu). Działania potrwają do końca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja bułgarska Havas Media (Media Planing Group), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media Warsaw, a działania public relations prowadzi agencja Sigma International (Poland).

Autor:tw

Więcej informacji:Bułgaria, turystyka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas