Platforma Mediowa Point Group (PMPG) nadal jest gotowe złożyćofertę na zakup TV Puls, ale chce wcześniej przeprowadzić pełnebadanie due diligence, wynika z komunikatu spółki. Wcześniej TVPuls informowała, że zakończyła negocjacje z PMPG, ale kontynuujerozmowy z innymi inwestorami.
"O tym, czy i w jaki sposób PMPG będzie kontynuować rozmowy nt.TV Puls zdecydujemy po rozmowach z udziałowcami TV Puls. Jesteśmygotowi złożyć ofertę, jeżeli będziemy widzieli taką możliwość" -czytamy w komunikacie Point Group.
"Według mojej oceny, Platforma Mediowa Point Group była dodzisiaj najbardziej zaawansowanym w rozmowach potencjalnyminwestorem TV Puls. PMPG nigdy nie złożyła ostatecznej oferty nazakup TV Puls, bowiem złożenie wiążącej i ostatecznej oferty odpoczątku warunkowaliśmy możliwością przeprowadzenia pełnego badaniadue dilligence spółki TV Puls. Dzisiejszy komunikat TV Pulsodczytujemy jako informację, iż takiej możliwości nie ma" -powiedział prezes Michał Lisiecki, cytowany w komunikacie.
PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.