Prasa2012-06-25
0

Point Group zwiększyła udział w AWR Wprost do 90 proc., chce mieć 100 proc.

Platforma Mediowa Point Group zwiększyła udziały w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost do 90 proc. z 80 proc. i chce mieć 100 proc. tej spółki - podała PMPG w komunikacie.

Spółka PMPG podała, że w czwartek zarząd podjął uchwałę o zakończeniu procesu zakupu udziałów spółki zależnej AWR Wprost i PMPG ostatecznie rozliczyła transakcję nabycia kolejnych 10 proc. udziałów w kapitale zakładowym oraz 10 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników.

"Na podstawie przedmiotowej uchwały zarząd emitenta postanowił, iż w następującym okresie podejmie stosowne starania zmierzające do nabycia pozostałych 10 udziałów AWR Wprost stanowiących 10 proc. udziału w kapitale zakładowym AWR Wprost oraz 10 proc. udziału w ogóle głosów na zgromadzeniu wspólników AWR Wprost" - podano.

>>> „Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół „Wprost”

Platforma Mediowa Point Group pod koniec 2009 roku kupiła od Qebonto Holdings Limited 80 udziałów stanowiących 80 proc. Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost za 8,1 mln zł.

Autor:pr

Więcej informacji:Point Group, AWR Wprost

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas