Program „Kawa na ławę” Bogdana Rymanowskiego oglądało w minionym sezonie w TVN 24 pół miliona widzów. To o ponad 100 tys. osób więcej niż talk-show miał na tej antenie przed rokiem, ale wtedy nadawany był też równolegle w TVN.
Udział TVN 24 w czasie emisji “Kawy” w badanym okresie wyniósł 5,37 proc. w grupie 4+ oraz 3,66 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Najwięcej osób - 724 tysiące - przyciągnął odcinek nadany 9 stycznia 2010 roku.
TVN24 w trakcie emisji „Kawy na ławę” wyprzedziła TVP Info (336 tys. widzów i 3,63 proc. udziału) - pokazują dane przygotowane dla Wirtualnemedia.pl przez Nielsen Audience Measurement.
Zobacz tabelę
W podobnym okresie przed rokiem „Kawa na ławę” była nadawana na dwóch antenach. W TVN śledziło ją 1,14 mln widzów (co dało stacji 11,88 proc. udziału), zaś w TVN 24 – 373 tys. osób (3,85 proc. udziału). W sumie widownia programu wynosiła zatem ponad 1,5 mln osób – pokazują dane przygotowane dla Wirtualnemedia.pl przez Nielsen Audience Measurement.
Format nieco chętniej śledzili mężczyźni, widzowie powyżej 40 roku życia, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym.
>>>> “Kropka nad i” zyskała widzów i nie dała szans konkurencji. Hitem Elżbieta Jakubiak
Nowe odcinki “Kawy na ławę” pojawią się na antenie TVN 24 pod koniec sierpnia br.