Telewizja2011-04-29
4

Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie

Ogrodniczy magazyn TVP 2 “Ogrodowa Dowborowa, czyli 4 pory roku w domu i ogrodzie” śledzi 510 tys. widzów. W czasie emisji programu stacja przegrywa z TVP 1 i Polsatem, ale wygrywa z TVN.

Magazyn pokazywany jest w soboty ok. 8.10. Dotychczas Dwójka nadała pięć odcinków, które dały jej 11,61 proc. udziału w grupie 4+ i 10,59 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie emisji TVP 2 miała więcej widzów, bo śledziło ją 650 tys. osób. Udział w 4+ był zatem wyższy i wynosił 14,19 proc., niższy był natomiast udział w 16-49 - plasował się na poziomie 8,57 proc.

W czasie emisji “Ogrodowej Dowborowej” Dwójka zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem jest TVP 1 z udziałem 17,53 proc., emitująca “Wiadomości” oraz “Kawę czy herbatę?”, wiceliderem jest Polsat (12,64 proc., Formuła 1, seriale animowane). Gorzej od TVP 2 wypada telewizja TVN (6,48 proc.; głównie “Cofnij zegar”).

Z danych wynika, że magazyn oglądają najchętniej kobiety, dzieci, dwudziestolatkowie i osoby po 40. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

W programie “Ogrodowa Dowborowa” Katarzyna Dowbor radzi widzom jak aranżować i dbać o rośliny w ogrodach i domach przez cały rok. Magazyn łączy lekko formułę z fachowymi poradami.


Widownia “Ogrodowej Dowborowej” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Zobacz tabelę


Profil widowni programu

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas