Badania2010-07-30
2

Polacy bardziej wierzą w uczciwość hipermarketów

Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że hipermarkety są nieuczciwe wobec swoich klientów – wynika z badania PBS DGA. Cztery lata temu takiego zdania było prawie dwa razy więcej osób.

O nieuczciwości hiper- i supermarketów wobec swoich klientów jest przekonanych 8 proc. Polaków, natomiast kolejne 30 proc. skłania się ku takiej tezie. Tymczasem w 2006 roku takiego zdania było 60 proc. badanych. Z drugiej strony tylko 4 proc. respondentów zdecydowanie wierzy w uczciwość hipermarketów wobec klientów, za to kolejne 34 proc. ankietowanych raczej popiera taką tezę.

Z kolei w uczciwość sklepów wielkopowierzchniowych wobec swoich pracowników wierzy jedynie 14 proc. Polaków, co i tak oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu z 2006 rokiem. Przeciwnego zdania – zdecydowanie albo raczej – jest 47 proc. osób, czyli 18 proc. mniej niż cztery lata temu.

Badanie opinii Polaków na temat uczciwości hiper- i supermarketów wobec klientów i pracowników zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR Ecco Network. Ankiety w dniach 14-16 maja bieżącego roku objęły reprezentatywną, losową grupę 1055 osób w wieku 15 lat i więcej.

Autor:tw

Więcej informacji:hipermarket, PBS DGA

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas