Badania 2010-02-25
2

Polacy najchętniej poleciliby Nokię jako wiarygodną markę

Nokia to marka, którą Polacy darzą największym zaufaniem i najchętniej poleciliby innym – wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC. W czołówce zestawienia pod tymi względami przeważają brandy telefonów, samochodów i napojów.

W badaniu MillwardBrown SMG/KRC, w którym Polaków zapytano, na ile wiarygodne są poszczególne marki i czy poleciliby je innym, najlepszy wynik osiągnęła Nokia. W czołowej dziesiątce znalazły się dwa brandy telefonów komórkowych, trzy – napojów i cztery – samochodów. W zestawieniu jest sześć marek globalnych i cztery polskie: Tymbark, Hortex, Wedel i Żywiec.

 

Zobacz tabelę


Badanie oceny wiarygodności marek i chęci ich rekomendacji przez Polaków zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w imieniu WPP. Pogłębione wywiady – przeprowadzone w naszym kraju metodą CAWI wśród 400 osób – są częścią projektu obejmującego informacje na temat tysięcy marek zbierane w ponad 30 państwach.
 

Autor: tw

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas