Nokia to marka, którą Polacy darzą największym zaufaniem i najchętniej poleciliby innym – wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC. W czołówce zestawienia pod tymi względami przeważają brandy telefonów, samochodów i napojów.
W badaniu MillwardBrown SMG/KRC, w którym Polaków zapytano, na ile wiarygodne są poszczególne marki i czy poleciliby je innym, najlepszy wynik osiągnęła Nokia. W czołowej dziesiątce znalazły się dwa brandy telefonów komórkowych, trzy – napojów i cztery – samochodów. W zestawieniu jest sześć marek globalnych i cztery polskie: Tymbark, Hortex, Wedel i Żywiec.
Zobacz tabelę
Badanie oceny wiarygodności marek i chęci ich rekomendacji przez Polaków zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w imieniu WPP. Pogłębione wywiady – przeprowadzone w naszym kraju metodą CAWI wśród 400 osób – są częścią projektu obejmującego informacje na temat tysięcy marek zbierane w ponad 30 państwach.