Prasa2006-02-07
0

Polacy pozytywnie o jakości czasopism

Wysoka cena i wysoka jakość - tak 65 proc. czytelników ocenia czasopisma, które kupuje.

 Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. „Niska jakość za małe pieniądze” - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia.

Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się „kanciarstwa” i określa czasopisma, z którymi się styka (czyta lub kupuje) stwierdzeniem „niska jakość przy wysokiej cenie”.
Spora jest również grupa osób (19%), które uważają, że kupują korzystnie - za niewygórowaną cenę dostają wysoką jakość. Przekonanych o satysfakcjonującym zakupie najczęściej można spotkać wśród czytelników Newsweeka (29%) i Tele Tygodnia (28%).

Większość polskich użytkowników prasy (65%) ma jednak poczucie, że płacą wysoką cenę za wysoką jakość. Tego zdania są zwłaszcza czytelnicy Wprost (73%) oraz Polityki (71%) i Przyjaciółki (71%).

Badanie dotyczące oceny prasy przeprowadzono w połowie 2005 roku na reprezentatywnej grupie tysiąca dorosłych mieszkańców Polski.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas