Internet2012-08-08
3

Polacy wygrali w Google Online Marketing Challenge

Polscy studenci wygrali Google Online Marketing Challenge, jeden z największych na świecie konkursów związanych z marketingiem internetowym.

Zwycięski zespół to piątka studentów ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Piotr Wawrysiuk, Kamil Borkowski, Joanna Sakowska, Aneta Maliszewska oraz Łukasz Kanownik. Opiekunem grupy był doktor Tymoteusz Doligalski z Zakładu Wartości Klienta SGH. Polacy współpracowali z warszawską firmą Rowery Embassy, zajmującą się produkcją oraz sprzedażą rowerów typu beach cruiser. Zwycięska grupa w swojej konkursowej kampanii AdWords uzyskała 330-procentowy zwrot inwestycji.

Zespoły kwalifikują się do ścisłego finału na podstawie statystyk opisujących ich kampanię w AdWords. Zwycięzców z tej grupy wybiera jury, kierując się treścią przygotowanych przez drużyny raportów. Nagrodą główną w organizowanym przez Google konkursie jest wyjazd do siedziby firmy w Mountin View oraz laptopy dla wszystkich członków zespołu.

Google Online Marketing to konkurs dla studentów, w którym przez kilka miesięcy prowadzą oni kampanię reklamową w systemie AdWords dla wybranej przez siebie instytucji. Polacy już wcześniej wygrywali nagrody regionalne (dla całej Europy), ale tegoroczna edycja konkursu była pierwszą w historii, w której europejscy studenci zajęli pierwsze miejsce w skali globalnej.

Autor:Wojciech Borowicz

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas