Internet2006-10-10
0

'Poland In 4 Minutes'

Nowy produkt o nazwie 'Poland In 4 Minutes' - wprowadza Agencja informacyjna Interfax Central Europe.

Od 10 października 2006 roku klienci Agencji uzyskają dostęp do syntetycznego porannego biuletynu informacyjnego, poświęconego wydarzeniom gospodarczym i politycznym w Polsce, wzbogaconego o informacje dotyczące innych krajów Europy Środkowej. 

„4 minuty, czyli tyle ile trwa wypicie małej porannej kawy  zużyje menedżer na poranną lekturę tego biuletynu, uzyskując syntetyczny obraz wydarzeń w Polsce, osadzony w kontekście regionu”, powiedział Robert Bogdański, Prezes agencji Interfax Central Europe. „Klienci oczekują od nas nie tylko wyczerpujących raportów tematycznych, ale i skoncentrowanych pigułek informacyjnych – „Poland In 4 Minutes” to odpowiedź na ich oczekiwania.”

W natłoku informacyjnym współczesnego świata poszukiwanie i filtrowanie informacji zabiera więcej czasu niż ich przyswojenie. Serwis należy do kategorii biuletynów „Under 5 minutes”, czyli tzw. informacyjnych pigułek, znajdujących się pomiędzy klasycznymi serwisami agencyjnymi, a skrajnie skrótowymi serwisami na urządzenia mobilne i telefony komórkowe.

Autor:wm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas