Reklama2010-10-07
0

Polbank przedłuża współpracę z Macroscope OMD

Macroscope OMD będzie nadal obsługiwał mediowo kampanie reklamowe Polbanku. W finale przetargu dotyczącego tego zlecenia wygrał z Mediaedge:cia.

Macroscope OMD wygrał rozpoczęty w czerwcu przetarg na obsługę budżetu mediowego Polbank. W rywalizacji okazał się lepszy od firm Carat, Substance i Mediaedge:cia, z których ta ostatnia zakwalifikowała się do drugiego etapu. – Kluczowe było dla nas, aby zwycięski dom mediowy zadbał o zachowanie odpowiedniej jakości usług, jak choćby mediowe wsparcie strategiczne, czy dedykowanie doświadczonego zespołu, a jednocześnie był w stanie zaproponować zadowalające warunki cenowe – opisuje Małgorzata Nycz, szef marketingu w Polbanku.

Tym samym Macroscope OMD przedłuża obsługę mediową Polbanku, którą zajmuje się od jego startu na polskim rynku w 2006 roku. W br. bank zrealizował już siedem kampanii ATL, ostatnio z udziałem Justyny Kowalczyk (więcej na ten temat). Tegoroczne cennikowe wydatki Polbanku na reklamę do sierpnia wyniosły 40 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Polbank, Macroscope OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas