Polish Sport Promotion będzie realizować projekty marketingowe niezwiązane ze sportem. Rozszerzeniu oferty firmy towarzyszy zmiana jej nazwy na PSP.
Agencja Polish Sport Promotion – już pod nazwą PSP i jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – będzie zajmować się działaniami marketingowymi zarówno w branży sportowej, jak i innych segmentach rynkowych. Rozszerzenie oferty wynika z doświadczenia, które pracownicy firmy zebrali przez ponad 8 lat jej działalności. Przedstawiciele agencji podkreślają, że zrealizowali już kilka projektów dla klientów z branż niezwiązanych ze sportem, np. w ub.r. dla Microsoftu.
Rozszerzenie oferty Polish Sport Promotion i rebranding na PSP ma uporządkować dotychczasową strukturę firmy, usprawnić jej funkcjonowanie oraz przyspieszyć rozwój. Nie zmienia się kierownictwo agencji – funkcję dyrektora zarządzającego PSP będzie pełnił Tomasz Rachwał, założyciel i właściciel Polish Sport Promotion. – Żeby usprawnić pracę i ułatwić klientom korzystanie z naszych usług, uruchomimy niebawem grupę spółek powiązanych kapitałowo, wyspecjalizowanych w realizacji różnorodnych projektów – zapowiada Rachwał.