Telewizja2007-08-14
0

Polityczny weekend w telewizji

Burzliwe polityczne wydarzenia przyciągnęły przed ekrany. Najwięcejwidzów zyskała TVN24, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnymbyły 'Wiadomości'.

Definitywny rozpad koalicji oraz kolejne taśmowe aferyprzyciągnęły do Trójki 325 tys. widzów, dając kanałowi 7, 03 proc.udziału w rynku, wynika z danych przygotowanych przez TNS OBOP dlaWirtualnemedia.pl. Informacyjna TVN24 zainteresowała 198 tys. osóbi uzyskała 4, 29 proc. udziału w rynku.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Wśród osób będących w technicznym zasięgu TVN24, publiczny kanałbył bez szans. Udział komercyjnej stacji wśród ogółu osób mającychdo niej dostęp wyniósł 10, 12 proc. TVP3 w omawianej grupie miałaudziały na poziomie 3, 85 proc.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


Największym zainteresowaniem wśród serwisów informacyjnych głównychstacji cieszyły się "Wiadomości" oglądało je średnio 3, 66 mlnwidzów, przy udziałach wynoszących ponad 41 proc. Drugie miejsceprzypadło "Teleexpressowi", a trzecie "Faktom".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas