Prasa2003-07-17
0

"Polityka" coraz bliżej "Wprost"

"Wprost" traci z reklam, zyskuje "Polityka" i "Newsweek"

Tygodnik "Wprost" traci z reklam. Jak wynika z danych Agora Monitoring od stycznia do czerwca 2003 Wprost zarobił około 41,5 mln zł czyli o 2,9% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Tymczasem rosną wpływy zarówno "Polityki" jak i "Newsweeka". Ten pierwszy zarobił 40,2 mln zł - to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej a Newsweek 33,7 mln zł.

Największy wzrost przychodów wśród tygodników - o 29,7 proc., odnotowała "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.

Zobacz tabelę87 597 0589,6%Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas