Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały we wrześniuspadek sprzedaży - na przeciwnym biegunie Wprost. Kto straciłnajwięcej? Unikatowe tabelki tylko u nas.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała we wrześniu2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 161 816 egz. i byłao 5,1 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż spadła o 14,8 proc. i wyniosła 148 190 egzemplarzy (przedrokiem do tygodnika dołączane były filmy dokumentalne BBC za 0,49zł).
Pierwszą trójkę zamyka "Wprost" (AWR Wprost), którego sprzedażwzrosła o 9,9 proc. do poziomu 142 144 egzemplarzy..
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 92 166 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).
Zobacz tabelę