Prasa2007-11-21
0

Polityka liderem, duży spadek tygodnika Newsweek

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały we wrześniuspadek sprzedaży - na przeciwnym biegunie Wprost. Kto straciłnajwięcej? Unikatowe tabelki tylko u nas.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała we wrześniu2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 161 816 egz. i byłao 5,1 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż spadła o 14,8 proc. i wyniosła 148 190 egzemplarzy (przedrokiem do tygodnika dołączane były filmy dokumentalne BBC za 0,49zł).

Pierwszą trójkę zamyka "Wprost" (AWR Wprost), którego sprzedażwzrosła o 9,9 proc. do poziomu 142 144 egzemplarzy..

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 92 166 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas