Prasa2008-02-20
0

Polityka liderem, Newsweek i Wprost w dół

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w grudniuspadek sprzedaży. Kto stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznaniasię z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w grudniu2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 179 888 egz. i byłao 4,5 proc. wyższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż spadła o 7,2 proc. i wyniosła 139 042 egzemplarzy.

Zobacz tabelęZobacz tabelę

- Sprzedaż tygodników opinii w grudniu nie przyniosłaniespodzianki. Najsilniejsza trójka nadal zachowała kolejnośćsprzedaży egzemplarzowej tak jak w poprzednich miesiącach. Widocznywzrost sprzedaży niektórych tytułów (np Polityka, Wprost) możnatłumaczyć okresem przedświątecznym i noworocznym, w którymdominowały wydania specjalne. I to one w dużym stopniu poprawiływyniki sprzedaży - komentuje Rafał Leszczyński z CR Media.

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 84 577 egz., zdecydowaniewięcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas