Największe tygodniki społeczno-polityczne w grudniu jak i w całym ubiegłym roku zanotowały duży spadek sprzedaży.
"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) odnotowała w 2006 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 168 104 egz. i była o 4,4% niższa niż w roku 2005. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował spadek sprzedaży do poziomu145 912 egz. (mniej o 11,6%). Trzeci "Wprost" (138 151 egz.) zmniejszył sprzedaży o 16,5% w stosunku do roku 2005. "Przekrój" sprzedał 67,2 tys. egzemplarzy.
Słaby grudzień
"Polityka" odnotowała również w grudniu 2006 r. najwyższą sprzedaż ogółem - średnio sprzedawała 172 049 egz. (192 853 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska", który zanotował spadek sprzedaży 'rdr' z 157 922 egz. do poziomu 149 986 egz.
Na trzecie miejsce spadł "Wprost" (AWR "Wprost") ze sprzedażą 143 959 egz. (spadek o 13 proc.).
Zobacz tabelęONT>
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP: