Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w listopadziespadek sprzedaży. Kto stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznaniasię z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała wlistopadzie 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkichtygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 158 219 egz. i byłao 1,2 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż wzrosła o 0,7 proc. i wyniosła 145 099egzemplarzy.
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 84 335 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).
Zobacz tabelęZobacz tabelę