Prasa2008-01-20
0

Polityka liderem, spada sprzedaż Tygodnika Powszechnego

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w listopadziespadek sprzedaży. Kto stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznaniasię z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała wlistopadzie 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkichtygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 158 219 egz. i byłao 1,2 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż wzrosła o 0,7 proc. i wyniosła 145 099egzemplarzy.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 84 335 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas