Największe tygodniki społeczne-polityczne zanotowała w sierpniuwzrost sprzedaży - rekordowy wynik Angory. Unikatowe tabelki tylkou nas.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w sierpniu2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 186 287 egz. i byłao 1,2 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugimmiejscu "Wprost" (AWR Wprost) - sprzedaż wzrosła o 1 proc. - 171329 egzemplarzy.
Pierwszą trójkę zamyka "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska),którego sprzedaż wzrosła o 0,7 proc. do poziomu 156 009egzemplarzy. Czwarty "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo KuriiMetropolitalnej) - w stosunku do sierpnia 2006 - zanotował wzrostsprzedaż o 2,9 proc. (124 907 egz.).
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 94 151 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).
Zobacz tabelę