Reklama2005-03-16
0

"Polityka od kuchni"

Nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukazała się książka Andrzeja Falkowskiego i Wojciecha Cwaliny pt. "Marketing polityczny"

Książka prezentuje teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu marketingu politycznego ze szczególnym akcentem położonym na psychologiczne mechanizmy kształtowania zachowań wyborczych - wyniki badań psychologicznych w dziedzinie procesów wzbudzania emocji i tworzenia wizerunku spostrzeganych obiektów są powszechnie wykorzystywane do konstruowania przekazów perswazyjnych stosowanych w kampaniach politycznych. Tego typu oddziaływania coraz częściej opierają się na sterowaniu postawami i preferencjami ludzi poza ich świadomą kontrolą, na poziomie automatycznym. Wyborca często więc nie zdaje sobie sprawy z tego, że jego zachowanie jest kształtowane przez ludzi, którzy z premedytacją wykorzystują złożoną technologię marketingową - czytamy w  komunikacie.
 
Autorzy zajmują się modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat i sondaży wyborczych oraz wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas