Reklama2006-11-27
0

Polityka ostro w dół

W październiku 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Gali".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w październiku cennikowe wpływy netto z reklam do 14 834 354 zł, czyli o ponad 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 283 342 zł  (0,14 mln zł mniej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” – 12,4 mln zł (spadek o prawie 2,4 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Gala" (G+J Polska) - 7,6 mln zł (wzrost o prawie 2,5 mln zł).

 Zobacz tabelę,00 [$zł-415]" SDVAL="4104364">4 104 364,00 złPRZEKRÓJ3 617 062,00 złNAJ3 561 671,00 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas