Prasa2006-11-08
0

"Polityka" umacnia pozycję lidera

W sierpniu sprzedaż wiekszości tygodników opinii w dół. Najbardziej ucierpiał "Przekrój".

"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w sierpniu 2006 - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 188 559 egz. (172 062 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).

- Na bardzo dobrą sprzedaż Polityki w sierpniu składały się publikowany na jej łamach cykl testów dla poszukujących pracy, dodatek redakcyjny Pomocnik Historyczny oraz Mapa Zamków w Polsce - tłumaczy wzrost sprzedaży wydawca tygodnika.

Drugie miejsce zajął "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował wzrost sprzedaży do poziomu 169 561 egz.

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 155 987 egz. (spadek o około 300 egz.). 

 Zobacz tabelęY>Nie21297710010221350799512
Średnia sprzedaż "Polityki" dla okresu styczeń – sierpień wynosi 169.485 egz.  (4% mniej niż w ubiegłym roku).

Jest to o 27,3 tys. egzemplarzy więcej niż Wprost (142.180 egz.) – spadek o 16 % w stosunku do 2005r. oraz 28,7 tys. egzemplarzy więcej niż Newsweek (140.752  egz.) – spadek o 17,1 % w stosunku do roku ubiegłego

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas